Professzionális parkolóüzemeltetési szolgáltatásokat kínálunk parkolóházak, irodaházak, kereskedelmi központok, lakóparkok számára az alábbiak szerint:
• Fogyóeszközök készletének figyelése, rendelések lebonyolítása
• Információ szolgáltatás, panaszkezelés, ügyfelek problémáinak kezelése
• Kameraképek figyelése
• Váltópénzkezelés
• Parkolóház kihasználtság folyamatos megfigyelése, csúcsidő meghatározás
• Parkolóház hasznosításának és lehetőségeinek megfigyelése
• Fizető automaták pénzkezelése
• Automatika működésének megfigyelése és hatékonyságának mérése
• Bérletkártyák kezelése, programozása
• Rendszámfelsimerő rendszer adatbázis frissítése és kezelése
A Care Assist olyan egyedülálló szolgáltatást nyújt, ami teljes körű ügyfélszolgálatként és parkolásvezérlő rendszerként működik a nap 24 órájában. Az ügyfélszolgálati asszisztensek távolról, a működés tényleges idejében figyelik a parkolókat és kommunikálnak az ügyfelekkel a hét minden napján 24 órában. Az audiovizuális vezérléssel ellátott kontrollszobában minden technikai eszköz biztosított arra, hogy az ügyfelekkel azonnal kommunikálni tudjanak, elakadás esetén kezeljék a sorompót, vezéreljék a műszaki karbantartó csapatot és professzionális ügyfélkezelést eszközöljenek. A kontrollszobában ellenőrizhető a személyzet aktivitása, pénzkezelés és forgalomirányítás, a személyzet létszáma pedig bármikor bővíthető. A rendszer korszerű és fejlett infrastruktúrája lehetővé teszi, hogy a parkoló üzemeltetés mindig zökkenőmentes és professzionális legyen.
A Care Assist szolgáltatások a következők:
• Zárt láncú videomegfigyelő rendszer
• Beléptető rendszer vezérlése és kezelése
• Teljes körű ügyfélszolgálat
• Fizetési szolgáltatások kezelése
• Biztonsági vezérlés
• Foglaltságjelző rendszer üzemeltetése és karbantartása
• Rendszám felismerő rendszer üzemeltetése
• Közlekedés és torlódás vezérlés
• Eszköz karbantartás koordinációja